برند شخصی هرکسی در نهایت فلسفه ی زندگی اوست
زندگی برخی از افراد، سراسر زیبایی است. تعبیر من از برندسازی شخصی یک زندگی زیبا به همراه خلق زیبایی برای دیگران است. یک زندگی که از تمامی لحظات آن لذت میبرید و دوستان، خانواده، همکاران و هواداران شما هم از کنار شما بودن و از شما شنیدن لذت میبرند. البته ممکن است افرادی هم منتقد شما باشند و یا از موفقیتهای شما ناراحت شوند.
برندسازی شخصی
برندسازی شخصی در واقع یک فرآیند بازاریابی است که افراد خودشان را بر اساس حرفهای که دارند برند میکنند. برند شخصی میتواند ارزشهای زیادی را برای زندگی افراد خلق کند. این فرآیند به افراد این امکان را میدهد که بهترین عملکرد خود را برای مخاطبین به نمایش بگذارند، نقاط ضعف و قدرت خود را بشناسند و در مقابل رقبای خود حرفی برای زدن داشته باشند.
برندسازی شخصی میتواند بستری را ایجاد کند که افراد خلاقیت و تواناییهای خود را اثبات کنند و ارزش کار خود را از طریق عملکردی که در کسب و کار خود دارند نمایش دهند و جایگاه خود را در مقابل رقیبان محکمتر کرده و ارزشها و پیامهای خود را از طریق برند خود منتقل نمایند.


بوم برندسازی شخصی
با شکل گیری مفهوم برندسازی شخصی، افراد هم مانند شرکت های تجاری نیازمند اقداماتی نظیر طراحی استراتژی، برنامه ریزی بازاریابی و تبلیغات هستند تا بتوانند مهارت ها و توانایی های خود را به دیگران بشناسانند. برای این مهم، یکی از بهترین روش ها استفاده از نسخه تغییر یافته بوم مدل کسب و کار است که برای برندسازی شخصی بازآفرینی شده است
شما اگر مدیرعامل گوگل صاحب یک استارتاپ مدیر یک کمپانی هستید، این را بدانید قبل از هر چیز شما پرسونال برند هستید.

برندسازی شخصی در دنیای امروز ، فرایندی الزامی و اساسی برای موفقیت افراد است.
داشتن یک برند شخصی قدرتمند میتواند به شناسایی نقاط قوت افراد و از بین بردن نقاط ضعف آنها بسیار کمک کند و از همه مهمتر در جذب فرصتهای جدید نقش داشته باشد. ساختن یک برند شخصی برای اکثر افراد بسیار ساده و آسان به نظر میرسد، اما در این خصوص نکات بسیار ریزی وجود دارد که توجه نکردن به آنها میتواند تمامی تلاشها در راستای ساختن یک برند شخصی را از بین ببرد.

بوم مدل برندسازی شخصی
بوم مدل برندسازی شخصی یکی از کاربردی ترین مدل هایی است که برای ساماندهی فکری و عملی برندسازی شخصی به کار می رود. این مدل در اصل برای کاربردهای تجاری و تدوین مدل کسب و کار طراحی شده است؛ ولی نگاه راهبردی، کاربردی و گسترده این مدل به موضوع کسب و کار، آن را به یکی از مناسب ترین مدل ها برای برندسازی شخصی نیز تبدیل کرده است.
برندسازی شخصی
از عوامل موثر در برند سازی شخصی میتوان به بودجه، زمان و میزان تجربه تیم تحقیقاتی اشاره نمود.
