طراحی استراتژی‌های برند

پس از طراحی و تدوین هویت برند، هویت ساخته شده باید بتواند از روش‌های مختلف، باعث ایجاد یکپارچگی در اجزاء برند و ایجاد تصویر مناسب از برند در ذهن مخاطب شود، که هر دو به هم وابسته هستند.

نخستین جایی که مخاطبین با برندها مواجه می‌شوند سازمان‌ها هستند، بنابراین در مرحله اول قبل از ورود به مباحث ارتباطی و یا تبلیغاتی، برندها باید در صدد ایجاد یکپارچگی در اجزاء سازمان خود باشند (طراحی هویت سازمانی برند). این یکپارچگی از نام و لوگوی برند آغاز شده و در ادامه به اوراق اداری و در نهایت به هدایای تبلیغاتی، رفتار و پوشش کارکنان و نحوه حضور در رویدادهای منتهی می‌شود.

شما با شناسایی مؤلفه‌های اصلی کسب و کار و با تمرکز بر مشتریان و نیازهای آنها، مبنایی برای طراحی استراتژی‌های برند خود خواهید داشت. با داشتن یک فرآیند درست در برندینگ، یک هویت منحصر به فرد برای کسب و کار شما ایجاد می‌شود که شما را از رقبا متمایز می‌کند.

تدوین استراتژی برندینگ می‌تواند یکی از دشوارترین مراحل در تدوین مارکتینگ کسب و کارها باشد، اما این مرحله بسیار مهم است، زیرا هویت برند شما به طور مکرر و مداوم از راه‌های مختلف در طول حیات کسب و کار شما نمود پیدا می‌کند.

مشاوره رایگان

تحلیل و مشاوره طراحی استراتژی برند را از ما به هدیه داشته باشید

 
Consult

دلایل زیادی برای مشهور شدن برندهای مختلف وجود دارد: کیفیت بالای محصولات، خدمات خوب یا قیمت مناسب و…، اما مهمترین عامل موفقیت برندها شناخت نیازهای مشتری است (طراحی استراتژی برند). برندهای مختلف سالها وقت صرف می‌کنند تا در قلب مشتریان خود جای گیرند. به مشتریان خود گوش دهید چرا که مشتریان مهمترین فاکتور کسب و کار هستند و نیازهایی که برای مشتریان مهم باشد، کسب و کار شما را می‌سازد.